Nieuw jaar, nieuwe kansen!

Iedereen is terug van vakantie. Wat vielen ze dit jaar weer lekker  in het midden van de week, die kerstdagen en nieuwjaarsdag. Vandaag klapt de commerciële tak van jouw onderneming eens rustig de laptop open en ziet dat de agenda de eerste weken nog niet helemaal vol zit. Dat zou ons natuurlijk nooit overkomen, of toch…

Hoe zorg je er voor dat ieder nieuw jaar begint met een Big Bang en dat je commerciële doelstellingen een vliegende start hebben? De januari actie!!

Waarom eigenlijk deze actie? Frits Goldschmeding zelf legde het mijn compagnon Marcel Broersma een keertje uit toen hij nog bij het mooiste uitzendbureau van Nederland werkte. Als je de eerste maand een goede commerciële start hebt , dan is bijna automatisch je hele jaar goed. De aanpak is eigenlijk heel simpel. In januari ga je langs je belangrijkste klanten en prospects met een cool ding of een event dat je klant niet wilt missen.

De januari actie start met een gedegen voorbereiding eind oktober het jaar ervoor. Doelgroep in kaart brengen, actie verzinnen, prospects verdelen, de communicatiekanalen bepalen en iedere week voortgang rapporteren. Een militaire operatie dus.

Voor de meesten van jullie is het dus te laat voor je “eigen” januari actie. Gelukkig mag je meedoen met de onze:

Nederland doet weer mee op voetbalgebied en volgens de echte kenners, zijn we een van de favorieten. Peak Value heeft een aantal kaarten voor Nederland Oekraïne op 14 juni weten te bemachtigen. Jij als collega-ondernemer mag mee, mits je een goede lead voor ons aanbrengt.

Spelregels zijn simpel:

  • Je brengt ons in contact met een collega-ondernemer die behoefte heeft aan een “Foto van de Toekomst”
  • Wij verzilveren jouw lead
  • Jij verdient twee kaarten voor de wedstrijd, inclusief eten en een overnachting in onze hoofdstad.

Een heerlijk begin van 2020 gewenst!

Inspirerende groet,

Guido Mangert