Peak Value | Daadkracht met een glimlach
Peak Value maakt Foto’s van de Toekomst. In een aantal prikkelende sessies dagen we je als ondernemer uit om op een andere manier naar de toekomst van je bedrijf te kijken. Met een knipoog noemen we onszelf ook wel bedrijfsfotograaf. Op een Rotterdamse manier – no-nonsense, mouwen opstropen en er samen tegenaan – leggen we met jou de lat voor de toekomst precies op de juiste hoogte en maken we het pad ernaartoe concreet. Wij zorgen voor focus op groei en het maximaliseren van de aanwezige potentie binnen je bedrijf. Vervolgens gaan we met raad en daad te werk om je groeidoelstellingen te realiseren.
Groei, snelle groei, groeidoelstellingen, foto van de toekomst, foto van de toekomst academie, mkb, mkb advies, ondernemersgroei, ondernemers, ondernemen, ondernemersdiner, ondernemerschap, ondernemerstips, ondernemerslunch, ondernemersevents, Rotterdam, Rotterdam advies, Rotterdams netwerk, groeidoelstellingen, groeiambitie, Toekomstvisie, Exitstrategie
2078
post-template-default,single,single-post,postid-2078,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Daadkracht met een glimlach

Daadkracht met een glimlach

Vraag

Als directeur-grootaandeelhouder wordt ik geacht alle antwoorden te hebben. Over de strategie, over investeringen, over de markt. Maar ik werk met mensen die er op bijna elk gebied meer vanaf weten. Ik heb een sterke aandrang om de antwoorden te geven, en ik doe dat ook met overtuiging, maar ik ben altijd bang dat ze door me heen kijken of dat ze me onoprecht vinden.

 

Antwoord

Daadkracht met een glimlach

De tijd van de dictatoriale, aristocratische leider/ondernemer ligt duidelijk achter ons. Deze heeft plaats gemaakt voor een inspirerende ondernemer die tussen zijn mensen staat en soms op een zeepkistje.  Na goed luisteren naar zijn omgeving een knoop hakt en deze vervolgens zeer inspirerend deelt met het bedrijf en haar stakeholders. Kortom je twijfel spreekt mij aan. Kennelijk sta je goed in contact met je mensen, vervolgens bundel je de boodschap en breng je deze over met overtuiging. Als ik dan toch nog wat smeermiddel mag toevoegen dan noem ik humor. De humor geeft een pakkend gezicht aan je als leider van het bedrijf en praat goed met daadkracht en een flinke dosis menselijkheid

Terug