Peak Value | Geef je product een gezicht!
Peak Value maakt Foto’s van de Toekomst. In een aantal prikkelende sessies dagen we je als ondernemer uit om op een andere manier naar de toekomst van je bedrijf te kijken. Met een knipoog noemen we onszelf ook wel bedrijfsfotograaf. Op een Rotterdamse manier – no-nonsense, mouwen opstropen en er samen tegenaan – leggen we met jou de lat voor de toekomst precies op de juiste hoogte en maken we het pad ernaartoe concreet. Wij zorgen voor focus op groei en het maximaliseren van de aanwezige potentie binnen je bedrijf. Vervolgens gaan we met raad en daad te werk om je groeidoelstellingen te realiseren.
Groei, snelle groei, groeidoelstellingen, foto van de toekomst, foto van de toekomst academie, mkb, mkb advies, ondernemersgroei, ondernemers, ondernemen, ondernemersdiner, ondernemerschap, ondernemerstips, ondernemerslunch, ondernemersevents, Rotterdam, Rotterdam advies, Rotterdams netwerk, groeidoelstellingen, groeiambitie, Toekomstvisie, Exitstrategie
2088
post-template-default,single,single-post,postid-2088,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Geef je product een gezicht!

Geef je product een gezicht!

Vraag

‘Ons bedrijf produceert professionele raambekledingsproducten. Ik heb de managementboekjes gelezen en probeer onze producten vooral op kwaliteit en service te verkopen. Maar toch merk ik iedere keer weer dat mijn klanten kiezen voor de laagste prijs van een concurrent. Als wij prijstechnisch niet mee gaan, verkopen we uiteindelijk niets meer. Hoe kom ik hier uit?’

Antwoord

 Geef je product een gezicht!

Zelf heb ik er nooit voor gekozen om een prijsbreker in de markt te zetten. Uiteindelijk denk ik dat je die strijd altijd verliest. Kortom ga voor een product met een specifiek kenmerk wat het bijzonder maakt. Speel in jou geval met de spanning die raamdecoratie kan oproepen. De fantasie en beleving van je potentiële klanten moet geprikkeld worden. Wat gebeurt er achter de lichtspeling die specifiek jullie product opwekt. Koppel daar een gezicht aan. En of dat Doutzen Kroes is, Kim Holland of juist Klaas Vaak (voor de slechte slapers onder ons). Geef het een gezicht! Opeens is prijs dan minder belangrijk.

Terug