Peak Value | Hoe kan ons superieure product zo slecht verkopen?
Peak Value maakt Foto’s van de Toekomst. In een aantal prikkelende sessies dagen we je als ondernemer uit om op een andere manier naar de toekomst van je bedrijf te kijken. Met een knipoog noemen we onszelf ook wel bedrijfsfotograaf. Op een Rotterdamse manier – no-nonsense, mouwen opstropen en er samen tegenaan – leggen we met jou de lat voor de toekomst precies op de juiste hoogte en maken we het pad ernaartoe concreet. Wij zorgen voor focus op groei en het maximaliseren van de aanwezige potentie binnen je bedrijf. Vervolgens gaan we met raad en daad te werk om je groeidoelstellingen te realiseren.
Groei, snelle groei, groeidoelstellingen, foto van de toekomst, foto van de toekomst academie, mkb, mkb advies, ondernemersgroei, ondernemers, ondernemen, ondernemersdiner, ondernemerschap, ondernemerstips, ondernemerslunch, ondernemersevents, Rotterdam, Rotterdam advies, Rotterdams netwerk, groeidoelstellingen, groeiambitie, Toekomstvisie, Exitstrategie
2470
post-template-default,single,single-post,postid-2470,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Hoe kan ons superieure product zo slecht verkopen?

Hoe kan ons superieure product zo slecht verkopen?

Tijd voor de ambassadeur! Je probleem is herkenbaar. je concurrent zegt ook dat hij superieure software of platforms levert. De snelste weg naar succes is dan om je klanten ambassadeur te maken. Een potentiële klant is op zoek naar een echte mening. De gebruikers van je platform hebben die. Die betalen ervoor en zijn enthousiast en genieten van jullie superieure kwaliteit. Laat hen het uitleggen. Het geeft voor je prospect een echte reden om je product te kopen. En daarnaast vinden klanten het ook leuk om hun deskundige mening te geven. Dus: Tijd voor de ambassadeur! En: neem een echte verkoper aan.