Peak Value | mITE
Peak Value maakt Foto’s van de Toekomst. In een aantal prikkelende sessies dagen we je als ondernemer uit om op een andere manier naar de toekomst van je bedrijf te kijken. Met een knipoog noemen we onszelf ook wel bedrijfsfotograaf. Op een Rotterdamse manier – no-nonsense, mouwen opstropen en er samen tegenaan – leggen we met jou de lat voor de toekomst precies op de juiste hoogte en maken we het pad ernaartoe concreet. Wij zorgen voor focus op groei en het maximaliseren van de aanwezige potentie binnen je bedrijf. Vervolgens gaan we met raad en daad te werk om je groeidoelstellingen te realiseren.
Groei, snelle groei, groeidoelstellingen, foto van de toekomst, foto van de toekomst academie, mkb, mkb advies, ondernemersgroei, ondernemers, ondernemen, ondernemersdiner, ondernemerschap, ondernemerstips, ondernemerslunch, ondernemersevents, Rotterdam, Rotterdam advies, Rotterdams netwerk, groeidoelstellingen, groeiambitie, Toekomstvisie, Exitstrategie
1002
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-1002,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
 

mITE

Peak Review met Mart Groot

9

Eindcijfer

Wat was de belangrijkste reden om de Foto van de Toekomst te maken voor Aboriginal Marketing?
Aangezien Mixit een nieuwe koers ging varen was het nodig om scherp te hebben, voor alle betrokkenen, wat die koers zou zijn. De FvdT helpt mij en de anderen om dit scherp op het netvlies te hebben. Hiermee kunnen we gerelateerde vraagstukken in perspectief plaatsen en de juiste keuze maken. Daarnaast was het traject ook de mogelijkheid om iedereen aan boord te krijgen. Dus het proces was minstens zo belangrijk.

In hoeverre heeft het Foto van de Toekomst traject voldaan aan je verwachtingen?
Net als andere veranderingen gaat het er vooral om wat je doet als het eerste resultaat er is. Kortom: de FvdT maken was een relatief overzichtelijk traject. De kunst is vooral daarna de opvolging en continue monitoren. Dat had wat meer voeten in de aarde dan ik vooraf gedacht had.

Wat heeft de Foto van de Toekomst concreet opgeleverd voor Mixit?
Naast een mooie poster, een geïnspireerd team en een helder doel voor de komende jaren.

Wie zou jij een Foto van de Toekomst aanraden? Waarom?
Alle organisaties die in een groeifase zitten of voor een belangrijke (strategische) keuze staan. Je moet houden van pragmatisch werken, anders gaat het niet.

Wat heeft het vervolgtraject bijgedragen aan Mixit?
Dat een foto niet slechts een foto blijft. Plan is nu goed blijven hangen en biedt voldoende bodem om verder op te ontwikkelen.

Wat sprak je het meest aan in de aanpak van Peak Value?
Direct, pragmatisch en ‘kort op de bal’. Proberen zoveel mogelijk naar resultaat te gaan ipv oeverloos ouwehoeren.

Terugkijkend op het hele traject, wat was voor Mixit het meest waardevol?
Ondanks de foto zelf, was het proces waar een paar bepalende mensen bij betrokken waren het meest waardevol.

Wat wil jij bereiken met de foto van de toekomst?
Helder doel wat gedeeld wordt met alle stakeholders. Ik gebruik het als stip op de horizon en als routekaart. Simpel en gevisualiseerd, ook naar klanten toe.