Peak Value | Seventeen One Interiors
Peak Value maakt Foto’s van de Toekomst. In een aantal prikkelende sessies dagen we je als ondernemer uit om op een andere manier naar de toekomst van je bedrijf te kijken. Met een knipoog noemen we onszelf ook wel bedrijfsfotograaf. Op een Rotterdamse manier – no-nonsense, mouwen opstropen en er samen tegenaan – leggen we met jou de lat voor de toekomst precies op de juiste hoogte en maken we het pad ernaartoe concreet. Wij zorgen voor focus op groei en het maximaliseren van de aanwezige potentie binnen je bedrijf. Vervolgens gaan we met raad en daad te werk om je groeidoelstellingen te realiseren.
Groei, snelle groei, groeidoelstellingen, foto van de toekomst, foto van de toekomst academie, mkb, mkb advies, ondernemersgroei, ondernemers, ondernemen, ondernemersdiner, ondernemerschap, ondernemerstips, ondernemerslunch, ondernemersevents, Rotterdam, Rotterdam advies, Rotterdams netwerk, groeidoelstellingen, groeiambitie, Toekomstvisie, Exitstrategie
1014
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-1014,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
 

Seventeen One Interiors

Peak Review met Leon van der Pol

7

Eindcijfer

Wat was de belangrijkste reden om met de Foto van de Toekomst Academie te starten?
Meer vorm geven aan mijn ideeën/hersenspinsels betrekking hebbend op de strategie en het organiseren van de sales en marketing van mijn bedrijf. Feedback en ideeën genereren in de vorm van een sparringpartner op het gebied hiervan.

Hoe zou je de samenwerking met Peak Value omschrijven?
Peak Value als sparringpartner levert mij de benodigde tools op het gebied van strategie, sales en marketing.

Wie zou jij een Foto van de Toekomst aanraden? Waarom?
Diegene die voor zijn of haar bedrijf op het gebied van strategie, sales en marketing meer houvast en richting naar de toekomst wilt creëren. Op die manier ben je meer constructief bezig en dat komt je core business ten goede.