Peak Value | Xantara-it
Peak Value maakt Foto’s van de Toekomst. In een aantal prikkelende sessies dagen we je als ondernemer uit om op een andere manier naar de toekomst van je bedrijf te kijken. Met een knipoog noemen we onszelf ook wel bedrijfsfotograaf. Op een Rotterdamse manier – no-nonsense, mouwen opstropen en er samen tegenaan – leggen we met jou de lat voor de toekomst precies op de juiste hoogte en maken we het pad ernaartoe concreet. Wij zorgen voor focus op groei en het maximaliseren van de aanwezige potentie binnen je bedrijf. Vervolgens gaan we met raad en daad te werk om je groeidoelstellingen te realiseren.
Groei, snelle groei, groeidoelstellingen, foto van de toekomst, foto van de toekomst academie, mkb, mkb advies, ondernemersgroei, ondernemers, ondernemen, ondernemersdiner, ondernemerschap, ondernemerstips, ondernemerslunch, ondernemersevents, Rotterdam, Rotterdam advies, Rotterdams netwerk, groeidoelstellingen, groeiambitie, Toekomstvisie, Exitstrategie
2034
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-2034,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
 

Xantara-it

Peak Review met Aad Harteveld

8

Eindcijfer

Wat was de belangrijkste reden om de Foto van de Toekomst te maken voor jullie bedrijf?
Onze belangrijkste reden was een vervolgkoers te vinden na de succesvolle Management Buy Out een klein jaar gelegden. Financieel draaien we uitstekend doch is er een bedreiging in de vorm van een grote klant die we als onderaannemer bedienen. Dit maakt een groei naar de andere klanten of nieuwe klanten belangrijk.

Wat heeft de Foto van de Toekomst concreet opgeleverd voor jullie bedrijf?
De foto op de toekomst heeft ons een scherpere visie op de komende twee jaar. Na een eerste stabilisatieperiode na de Managament Buy Out weten we nu beter waar we vooral ons op moeten concentreren teneinde een beheerste groei van het bedrijf te realiseren.

Terugkijkend op de Foto van de Toekomst, aan welk resultaat hebben jullie als bedrijf het meest gehad?
Waar we het meest aan hebben gehad naar mijn mening is de afstemming tussen de vele doelen. Ook de teamvorming is voor ons een mooie bijkomstigheid.

Hoe zou je de samenwerking met Peak Value omschrijven?
Prettig uitdagend. Zonder al te belerend te zijn toch op een leuke manier de confrontatie te zoeken waar verandering mogelijk is.