Peak Value | Very important people
Peak Value maakt Foto’s van de Toekomst. In een aantal prikkelende sessies dagen we je als ondernemer uit om op een andere manier naar de toekomst van je bedrijf te kijken. Met een knipoog noemen we onszelf ook wel bedrijfsfotograaf. Op een Rotterdamse manier – no-nonsense, mouwen opstropen en er samen tegenaan – leggen we met jou de lat voor de toekomst precies op de juiste hoogte en maken we het pad ernaartoe concreet. Wij zorgen voor focus op groei en het maximaliseren van de aanwezige potentie binnen je bedrijf. Vervolgens gaan we met raad en daad te werk om je groeidoelstellingen te realiseren.
Groei, snelle groei, groeidoelstellingen, foto van de toekomst, foto van de toekomst academie, mkb, mkb advies, ondernemersgroei, ondernemers, ondernemen, ondernemersdiner, ondernemerschap, ondernemerstips, ondernemerslunch, ondernemersevents, Rotterdam, Rotterdam advies, Rotterdams netwerk, groeidoelstellingen, groeiambitie, Toekomstvisie, Exitstrategie
2808
post-template-default,single,single-post,postid-2808,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Very important people

17 feb Very important people

Goede, tevreden werknemers bepalen of je bedrijf succesvol en innovatief is. Maar hoe krijg je dit voor elkaar? En hoe zorg je voor tevreden klanten? En is tevreden wel goed genoeg?

Organisatiegroei is het resultaat van een investering in je mensen. Dat werkt voor Peak als organisatieadvies club twee kanten op. Een keer per jaar wordt ons ‘funmanager-stokje’ overgepakt. In het geheim wordt het jaarlijkse Peak-uitje georganiseerd. Vorig jaar werd er flink uitgepakt, dus de verwachtingen waren enigszins hoog. In een compacte en transparante organisatie presteerde de directie het toch om pas na het tweede glas champagne op Schiphol (8:45) ons te verrassen met een ticket: Barcelona.

Tijd om fun, waardering en inhoud te combineren, onze VIP trip was gestart!

The Very Important Customer
Het is een veel gehoord statement dat je als bedrijf de klant centraal moet stellen. Uiteindelijk draait het namelijk allemaal om het creëren van waarde voor de klant. Het probleem is veelal dat de meeste bedrijven nog steeds niet in staat zijn om dit goed toe te passen, terwijl dit juist een manier is om onderscheidend te zijn.

Hoe doen wij dit eigenlijk zelf? Albert Arp (CEO van de Jaarbeurs Holding) was er om ons aan de tand te voelen en met ons te sparren over de customer journey. Een ervaringsdeskundige op dat vlak, want je hebt niet zomaar “het beste ziekenhuis van Nederland” op je CV staan.

Na inhoud en inspanning tijd voor ontspanning. Er was zorgvuldig, van begin tot eind, een route uitgestippeld waar het ons aan niets ontbrak. Van vervoer per limousine, helikopter (hoe cool!) en hippe fiets tot aan diverse reserveringen op dé hotspots van dit moment.

Creativiteit en inventiviteit zijn mijns inziens belangrijke ingrediënten om te overleven in de snel veranderende wereld. Maar misschien nog wel belangrijker zijn aandacht en waardering. We kunnen ons kennisniveau relatief eenvoudig verbeteren maar je gewaardeerd voelen in combinatie met het wij-gevoel stimuleert de prestaties pas echt positief. En ik denk dat we dan het verschil maken.

Organisatie, ook dit jaar is het weer gelukt. We voelden ons VIP en zetten het voort naar al onze klanten!

Maaike Preuninger
Bedrijfsadviseur

Voor wie stiekem toch een beetje nieuwsgierig is naar de beelden… de gecensureerde selectie staat op facebook