Peak Value | Zomerreces
Peak Value maakt Foto’s van de Toekomst. In een aantal prikkelende sessies dagen we je als ondernemer uit om op een andere manier naar de toekomst van je bedrijf te kijken. Met een knipoog noemen we onszelf ook wel bedrijfsfotograaf. Op een Rotterdamse manier – no-nonsense, mouwen opstropen en er samen tegenaan – leggen we met jou de lat voor de toekomst precies op de juiste hoogte en maken we het pad ernaartoe concreet. Wij zorgen voor focus op groei en het maximaliseren van de aanwezige potentie binnen je bedrijf. Vervolgens gaan we met raad en daad te werk om je groeidoelstellingen te realiseren.
Groei, snelle groei, groeidoelstellingen, foto van de toekomst, foto van de toekomst academie, mkb, mkb advies, ondernemersgroei, ondernemers, ondernemen, ondernemersdiner, ondernemerschap, ondernemerstips, ondernemerslunch, ondernemersevents, Rotterdam, Rotterdam advies, Rotterdams netwerk, groeidoelstellingen, groeiambitie, Toekomstvisie, Exitstrategie
1481
post-template-default,single,single-post,postid-1481,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Zomerreces

Zomerreces

Zaterdag 4 juli was het zover. Ons parlement startte met het zomerreces. Geen vergaderingen, geen beslissingen. Het is een mooie periode om wat achterstand weg te werken en te bezinnen. Op 31 augustus zijn ze er weer. Simpele conclusie is dat daarmee alles tot stilstand komt. Alles…

In het bedrijfsleven is het niet anders. Zodra de vakanties beginnen dan lijkt iedereen in een vakantiestemming te komen. De vertaalslag is simpel: In de zomerperiode worden er geen afspraken gemaakt, beslissingen worden niet genomen en alles wordt over die lange periode van gespreide vakanties getild.

Of juist niet?

Jaren geleden merkte ik dat het eigenlijk nonsens was. Er kan juist veel in de zomer. Door de verschillende vakanties valt er her en der een gat en ontstaat er business of die ene kans om je concurrent te snel af te zijn. Ook kun je makkelijker afspraken maken. Agenda’s zijn leeg, net als de wegen. Kortom het is juist een fase die kansen biedt. Wij van Peak Value hebben dan ook deze fase omarmd en vullen deze anders in.

Met één van onze klanten bedachten wij een actie (wij zijn van de acties en pragmatiek). Wij gaven het de naam: “Zomerboost”.
Oké,  misschien zijn er briljantere namen te verzinnen, maar de vlag dekt wel degelijk de lading. Een periode om ergens binnen te komen waar het dusver niet lukte. Of versneld een aantal zaken bij klanten te realiseren. Opportunisme? Positivisme? Of gewoon de ondernemersbril die een halfvol glas ziet? Het zou allemaal kunnen. Het maakt de zomer in ieder geval leuker en uitdagender.

Kom maar op met dat zomerreces…

zomerreces

Terug