De Foto van de Toekomst
Meer bedrijfsgroei door concrete doelen te stellen
Focus
Maximaal resultaat uit groeimogelijkheden halen kan alleen wanneer het hele bedrijf exact weet waar het staat en wat bereikt kan worden.
Met onze Foto van de Toekomst brengen we het hele proces haarscherp in beeld, in begrijpelijke taal en realistische stappen.
Scherpstellen
Haarscherp definiëren is een must. Allereerst analyseren we de huidige situatie en brengen we de toekomstvisie concreet in beeld.
Om te komen tot een organisatie breed gedragen toekomstbeeld confronteren we directie en andere betrokkenen met de te bereiken doelen op vier terreinen: Financieel, Sales & Marketing, Management & Organisatie en Strategie & innovatie.
Resultaat
Het resultaat is een Foto van de Toekomst in duidelijke taal en concrete cijfers, afgedrukt op een helder vormgegeven banner.
Iedereen ziet in één oogopslag welke stappen de komende jaren worden gezet. Ons model is inmiddels bij meer dan 400 bedrijven met succes geïmplementeerd.